OptimaFit: Splošni pogoji poslovanja
UVOD
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine optimafit.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Splošne uredbe varstvu podatkov (Uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Priporočamo vam, da si Splošne pogoje poslovanja pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete. Pri nakupu veljajo splošni pogoji, cene in dobavni rok, ki so veljavni v trenutku potrditve naročila. (Kupec je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.)
Optimafit.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje OptimaFit, Brane Božić, Športne dejavnosti, S.P., Clevelandska ulica 29, 1000 Ljubljana, matična številka 6488625000, davčna številka 13653008, v nadaljevanju skrajšano OptimaFit, Brane Božić, S.P. ali prodajalec/ponudnik storitev internetne prodaje.
Namen splošnih pogojev je ureditev pravic in obveznosti med kupcem in ponudnikom/prodajalcem OptimaFit, Brane Božić, S.P.
OSNOVNE INFORMACIJE
Ponudnik/prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično številko);
2) kontaktne naslove (e-pošta, telefon);
3) ključne značilnosti blaga (vključno z garancijami);
4) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletni strani je praviloma dostopen v razumljivem roku);
5) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave);
6) nedvoumno določene cene s prikazom ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
7) način plačila in dostave;
8) časovno veljavnost ponudbe.
POSTOPEK NAKUPA
Naročilo in oddaja naročila:
Kupec izbrane izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb »DODAJ V KOŠARICO«. Gumb je na voljo na predstavitveni strani izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki kupca pripelje do pregleda košarice in oddaje naročila.
Pregled spletne košarice omogoča, da kupec izdelke iz nje odstrani in/ali spreminja naročeno količino izdelkov. V pregledu košarice se nahaja povezava na korak prijave ali registracijo kupca. Pri tem koraku se kupec lahko odloči za nakup s prijavo/registracijo ali za neprijavljen nakup/gost. Kupci, ki se odločijo za registracijo lahko v svojem uporabniškem profilu spremljajo arhiv naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga.
Oddajo naročila kupec opravi preko obrazca v katerem so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Kupec v obrazcu označi način plačila, podatke za dostavo blaga ter osebne podatke/podatke podjetja. Vsa polja in izbire imajo možnost popravljanja vsebine ali spremembo izbire.
Predogled podatkov naročila je povzetek celotnega naročila z vsemi podatki, ki jih je kupec vnesel. Če kupec želi spremeniti katerikoli podatek je na voljo vrnitev na obrazec za oddajo naročila, kjer vnese morebitne spremembe.
Oddaja naročila je opravljena s klikom na gumb »KUPITE SEDAJ«.
V primeru uspešno oddanega naročila se na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti kupec prejme izpis zadevnega naročila oziroma pogodbo o nakupu. V primeru, da kupec potrditvenega teksta ne vidi in obenem ne prejme potrditvene elektronske pošte na vpisan elektronski naslov, to pomeni, da je prišlo ali do tehnične napake ali napake pri vnašanju podatkov. Priporočamo, da kupec postopek ponovi ali pa nas kontaktira na elektronski naslov info@optimafit.si. Na navedeni elektronski naslov nas kupec prav tako kontaktira v primeru, če je pri naročilu opazil nepravilnosti. Z oddajo naročila le-to sprejmemo v čakalno vrsto.
Potrditev naročila:
V najkrajšem možnem času oziroma največ v 48 urah prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi. Ponudnik si pridržuje pravico, da kupca po potrebi pokliče na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Na tej stopnji je pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom sklenjena.
Odpošiljanje blaga:
Ponudnik se zaveže, da naročene izdelke v obljubljenem roku pripravi in odpošlje na naslov kupca.
PLAČILO IN STROŠKI DOSTAVE
Vse cene v spletni trgovini optimafit.si so navedene v EUR, prodajalec ni zavezanec za DDV. Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila. Ponudba, ki vključuje popuste velja do natančno določenega roka ali do odprodaje zalog. Cene se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila. Pridržujemo si pravico do spremembe tehničnih opisov izdelkov brez predhodnega obvestila.
Plačilo nakupa je možno:
- po Predračunu na TRR prodajalca;
- preko plačila s kreditno kartico (VISA, MasterCard, …);
- z odkupnino ob dostavi preko GLS*.
* stroški provizije odkupnine so v domeni dostavne službe po ceniku GLS
Pri nakupu nad 100 EUR (velja za kupce iz Slovenije) so stroški dostave brezplačni. Pri nakupu pod 100 EUR se obračuna strošek dostave preko GLS .
DOBAVNI ROK IN DOSTAVA BLAGA
Dobavni roki, ki so objavljeni za posamezne izdelke, so odvisni zlasti od logističnih pogojev in razpoložljivosti izdelkov. Veljajo dobavni roki, ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila.
Svojim kupcem želimo čimprej dostaviti njihove izdelke, če so le ti na zalogi jih pošljemo naprej takoj po potrditvi naročila. Hitrost dostave je v domeni dostavne službe, predvidoma izdelke prejmete na dom v roku 2-4 delovnih dni. Za dostavo uporabljamo GLS, ki naročene izdelke dostavi na naslov kupca, ki je naveden na naročilu. Pred dostavo bo kupec obveščen s strani dostavne službe.
V kolikor zaradi kakršnegakoli razloga, ki ni na strani ponudnika pride do spremembe dobavnega roka, bo kupec s strani ponudnika o tem obveščen. V primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, prodajalec kupcu omogoča odstop od nakupa ali ponudi nov dostavni rok – primer: zaloge so pošle v trenutku oddajanja naročila. Pridržujemo si pravico, da o tem kupca obvestimo na kontaktne podatke (telefonsko ali po elektronski pošti), ki so oddani ob naročilu. V primeru, da izdelka ni na zalogi se kupec lahko obrne na ponudnika preko elektronske pošte info@optimafit.si.
Prodajalec obveznost iz prodajne pogodbe izpolni z izročitvijo dejanske posesti nad blagom kupcu ali s prenosom nadzora nad blagom na kupca. Če prodajalec ne izpolni svoje obveznosti v obljubljenem roku, mu kupec določi primeren dodatni rok za izpolnitev pogodbe. V primeru, da prodajalec niti v dodatnem roku ne izpolni svojih obveznosti, lahko kupec odstopi od pogodbe.
Nevarnost za poškodovanje ali izgubo odposlanega izdelka preide s prodajalca na kupca, ko ta izdelek fizično prejme kupec ali tretja oseba; ki ni prevoznik in jo imenuje kupec kot prejemnika blaga. Če kupec prevoz naroči pri prevozniku, ki ga ni zagotovil prodajalec preide nevarnost za poškodovanje ali uničenje izdelka na kupca v trenutku dostave izdelka prevozniku.
Ob prevzemu blaga se kupec zavezuje biti pozoren na:
- morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje nemudoma opozoriti dostavljavca;
- stanje paketa – kupec vedno pregleda paket v navzočnosti dostavljavca.
V kolikor je kupec mnenja, da je vsebina paketa poškodovana, je dolžan v navzočnosti dostavljavca embalažo počasi in previdno odpreti in preveriti vsebino. Poškodovan paket kupcu ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrne, vendar mora o tem nemudoma obvestiti prodajalca in dokumentirati poškodbo s slikovnim materialom.
GARANCIJA
O garanciji na izdelek bo kupec obveščen na spletni strani izdelka in v opisu ključnih značilnosti izdelka. Garancija je veljavna samo ob upoštevanju navodil za uporabo ter ob predložitvi računa. Informacija o trajanju garancije je navedena na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije. Pozorno preverite vse podrobnosti o izdelku, za katerega oddate naročilo. Kupec se mora ob naročilu seznaniti z lastnostmi izdelka, kakšen je njegov namen in zakaj se odloča za naročilo izdelka.
Pravila v primerih zagotavljanja garancije:
- ponudnik jamči za kakovost in brezhibno delovanje izdelka v garancijskem roku, le pod pogojem, da kupec izdelek uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili;
- garancijski rok prične teči z dnem prevzema izdelka s strani kupca;
- prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja servisa, ki za prodajalca opravlja storitve ocene okvar in njihovega izvora;
- v kolikor se izkaže, da je razlog za morebitno okvaro tehnične narave ponudnik zagotovi nov, brezhiben izdelek. Izdelek ponudnik zagotovi v najkrajšem možnem dostavnem roku;
- kupec se zavezuje dostaviti izdelek za katerega se uveljavlja garancija na sedež ponudnika oz ponudnik osebno prevzame izdelek na podlagi predhodnega dogovora s kupcem. Če je ugotovljeno, da škoda na izdelku posledica naklepa ali malomarnosti kupca (zlasti, vendar ne izključno: padec, udarec, nepravilna uporaba, obraba …) in/ali uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo, ponudnik ni dolžan upoštevati garancije. Kupec v tem primeru prevzame breme poškodbe ali uničenja izdelka, ponudnika ne bremenijo stroški zamenjave izdelka.
STVARNA NAPAKA
Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Prodajalec odgovarja za stvarne napake, pri čemer se neznatna stvarna napaka ne upošteva.
Kupec lahko postavi zahtevek zaradi stvarne napake prodajalcu na podlagi 37. člena Zakona o varstvu potrošnikov, v primeru da:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste;
- nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- nima lastnosti, ki so bile izrecno dogovorjene ali predpisane;
- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 (dveh) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta 2 (dve) leti odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 (šest) mesecev od izročitve.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek brez obresti.
Prodajalca se mora, zaradi morebitnega dokazovanja obveščanja, obvestiti pisno. V obvestilu mora Kupec opisati napako ter postaviti enega izmed zahtevkov. Prodajalec mora imeti možnosti, da stvar pregleda in se seznani z obstojem napake. Prodajalec mora v roku 8 dni izpolniti zahtevek kupca, če napaka ni sporna. Če je napaka sporna, mora v enakem roku pisno odgovoriti ter podati obrazložitev s katero se lahko razbremeni sovje odgovornosti. Prodajalec blaga se lahko razbremeni odgovornosti za stvarno napako če dokaže, da je vzrok za napako okoliščina, ki je ni mogel preprečiti, odpraviti ali se ji izogniti zaradi ravnanja tretjih oseb ali kupca.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov in njihova dobavljivost spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
OptimaFit, Brane Božić, S.P. kot upravljalec podatkov se zavezuje, da vse zbirke osebnih podatkov zbira, beleži, shranjuje ali izbriše v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1,Ur.l. RS, št. 94/2007, UPB 177/20), v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (v nadaljevanju Uredba GDPR) ter Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur.l. RS, št. 96/09 in 19/15). Optimafit.si zbira zgolj podatke, ki so nujni za uresničitev namena. Kupec lahko kadarkoli pisno ali preko elektronske pošte trajno ali začasno prekliče uporabo svojih osebnih podatkov, v kolikor ni drugačen zakonski interes ter ima pravico do seznanitve, popravkov, izbrisa, prenosljivosti podatkov in ugovora. Kontakt upravljalca podatkov: info@optimafit.si
POMOČ KUPCEM
V primeru kakršnihkoli vprašanj glede ponudbe ali potrebe po dodatnih informacijah o izdelkih, se kupec lahko obrne na elektronski naslov: info@optimafit.si.
OCENE IN MNENJA
Ocene in mnenja oddane na spletni strani optimafit.si pripomorejo k izboljšanju uporabniške izkušnje in predstavljajo vidik predstavitve izdelka, ki potencialnemu kupcu nudi dodatne informacije in mu poskuša pomagati pri odločitvi za nakup izdelka, ki je primeren njegovim potrebam in zahtevam.
Možnost objave ocene in mnenja je na voljo vsem uporabnikom spletne strani optimafit.si. Ponudnik bo pred samo objavo ocene in mnenja, le to pregledal in ocenil ali ustreza kriterijem za objavo. Ocene in mnenja, ki so kakorkoli neprimerne in žaljive ter zavajajoče, ne bodo objavljene. Prav tako ne bodo objavljene ocene in mnenja, ki ne predstavljajo konstruktivnega prispevka in ne koristijo ostalim uporabnikom spletne trgovine.
Uporabnik se z oddajo ocene ali mnenja v popolnosti strinja s pogoji uporabe in dovoljuje, da optimafit.si oceno in mnenje časovno neomejeno uporablja v vseh medijih ter vseh oglaševalskih kampanjah, kjer je to v interesu optimafit.si. Avtor podane ocene ali mnenja izjavlja, da je lastnik avtorskih pravic za podano mnenje in slednje neizpodbitno in časovno neomejeno prenaša na optimafit.si.
PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina Optimafit.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so avtorsko zaščiteni z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah (Uradni list RS, št. 21/1995 s spremembami; v nadaljevanju ZASP) in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi Kdo smo, kjer so navedeni kontakti za komunikacijo v zvezi z zapisanimi splošnimi pogoji poslovanja.
SPLOŠNO
Pogodba sklenjena med kupcem in prodajalcem je v elektronski obliki shranjena na sedežu podjetja OptimaFit, Brane Božić, S.P., Clevelandska ulica 29, 1000 Ljubljana. Kupec lahko z zahtevo po elektronski pošti (info@optimafit.si) pridobi kopijo pogodbe. Pogodbo za nakup v Sloveniji je možno skleniti samo v slovenskem jeziku. Splošni pogoji storitve so sestavljeni v slovenskem jeziku in objavljeni na spletni strani www.optimafit.si in so sestavni del pogodbe. Uporabnik/kupec/stranka se je dolžan z njimi seznaniti in se pred oddajo naročila z njimi strinjati. Kupcu je ob posredovanju sporočila o potrditvi naročila izdelka/izdelkov posredovana tudi povezava do splošnih pogojev poslovanja.